Kniholov za srpen

Áhoj, 

vítám vás všechny u Kniholovu za srpen! 

Začneme úlovky z Levných knih. To jsem tak jednou u Suzanne viděla Nezadanou... a došla jsem k závěru, že ji taky nutně potřebuju. A pokud máte dojem, že ji na obrázku nevidíte, tak vidíte dobře. Nicméně v Brně vím ještě o jedněch LK, tak snad to napotřetí vyjde... Mám sice dojem, že na internetu se dá ještě normálně sehnat, jenže za plnou cenu. A komu by se chtělo ji kupovat za plnou, když ji může mít za 40,- ? 

Na první výpravě za Nezadanou jsem pořídila společné vydání Obrazu Doriana Graye a Strašidla Canterwillského. Obojí jsem četla už kdysi dávno v jednom vydání z 60. let. Byly v něm i nějaké další povídky, nicméně ty mě tolik nenadchly. Takže když jsem zvažovala, které vydání Obrazu pořídím, zjistila jsem, že existuje i tohle společné vydání, kde je jen Obraz a Strašidlo. A když jsem viděla tu cenu, prostě jsem neodolala... Zároveň jsem tam viděla Legionáře od Bureše a tak jsem ho tam taky nemohla nechat. Autor napsal i Propast času, kterou mám rovněž doma (a "překvapivě" jsem ji ještě nečetla). Jinak pokud vám někdy budu tvrdit, že napsal Proud času, tak si toho nevšímejte, plete se mi to s Crichtonem. 

Marně jsem doufala, že na druhé výpravě budu úspěšnější. Když jsem tedy zjistila, že cíl mise ani tentokrát nebude splněn, tak jsem si řekla, že se aspoň porozhlédnu. A jak jsem se tak rozhlížela, zjistila jsem, že "nutně potřebuju" Psí srdce od Bulgakova. Už jsem od něj četla (taky už je to delší doba) Mistra a Markétku (pořádně nedokážu vyjádřit, jaké pocity jsem při čtení měla - doporučuji, doporučuji, DOPORUČUJI! Ikdyž pravda, je trošičku náročnější). Pak jsem od něj četla ještě Divadelní román, ale ten mě moc neoslovil. Přikládám to skutečnosti, že divadelní prostředí mi není nijak blízké. Pak můj pohled spočinul ještě na knížce ...o psu nemluvě od Connie Willisové. Kterou výjimečně nemám pro sebe, ale pro babičku. Sice si tak úplně nejsem jistá, co řekne na cestování v čase, ale ten boxer se jí bude líbit. 


Posuňme se dál. Vlevo je Kulka, kterou jsem našla v nejnovějším Knihobitím balíčku. Zaujala mě už dřív, tak jsem zvědavá. Vedle ní je Hluboký hrob, který jsem si vybrala u nakl. Mystery Press, protože se jim líbila jedna z mých recenzí (na Případ Pegasus nebo Podfuk, teď nevím). Každopádně mám velikou radost a až ho přečtu, taky na něj bude recenze. Trojici uzavírá Merde po evropsku, které jsem vyhrála na fb albatrosmedia. A vy si na něj už můžete přečíst recenzi.


Poprask v sýrové uličce jsem našla v minulém Knihobitovi, ale mám teď balíčky nějak pomotané a Kniholov za červenec myslím stejně nebyl. Takže se rovnou zeptám: chtěli byste ho? 
Zlomený muž. Musím říct, že mě docela překvapilo, když jsem od sestry dostala k narozeninám knížku. Její knížku. Ikdyž ta knížka by asi měla být v uvozovkách, protože to nemá ISBN a na světě jsou snad jen dva exempláře, pokud vím (to jen kdybyste si ji zatoužili také pořídit). Ale i tak... milé, že? :)   


Tentokrát na závěr nebude komínek, ale zátiší ;)


Devět kousků. Dvě dostané, jedna vyhraná a polovina z Levných knih. Já si myslím, že to celkem jde... =D

 A co jste si v srpnu pořídili vy?

4 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.