Čtecí koutek snů


Zdravím, 
dnes pro vás mám trochu jiný typ článku, než jste zvyklí. Před pár dny mě oslovil portál Favi.cz, abych se na chvíli zasnila a prozradila jim (a vám), jak vypadá můj čtecí koutek snů. A třeba pak vyhrála knihovnu... protože co vám budu říkat, hodila by se 😇 Přiznám se, myslela jsem si, že dám dohromady jednu variantu a konec. Ale pak jsem se do toho nějak ponořila... a výsledkem je šest čtecích koutků, kde by pro mě byla radost trávit svůj volný čas. 

Varianta 1.
Varianta 1. působí tradičním dojmem. Původně jsem si myslela, že když je tohle "písmenkové" křeslo u všech ostatních, v mém výběru nebude. No... a... jako... je tam. Prostě nešlo odolat.   


Varianta 2.
Tahle varianta je oproti té první skrz na skrz moderní. Abych pravdu řekla, trochu víc se mi i líbí, ale domů by se mi moc nehodila. Ale třeba jednou...



Varianta 3.
Závěsná křesla se mi hrozně líbí. A hrozně bych chtěla mít takové doma. Většinou jsou to však velké uzavřené koule a číst by se v nich moc nedalo (a moc by se mi nevešly domů). Ale teď jsem objevila tohle...  Potřebuju ho. Nutně. Chápete.

Kdyby došlo na realizaci, zvítězila by tahle varianta 🙂 
Varianta 4.
Varianta 4. je stejná jako varianta 2., akorát v modré 🙂



Varianta 5. 
Určitě se shodneme na tom, že čtení je relax. Teda pokud zrovna nečtete Zprávy, ty jsou spíš na depresi. Nebo skripta. V tomhle křesle by se jistě relaxovalo krásně...


Varianta 6.
Taky nevypadá špatně, co myslíte?


A jak by vypadal váš vysněný čtecí koutek?

20 komentářů:

  1. Koukám, že tyto emaily došly snad každému :D
    Nejvíce se mi líbí varianta 2 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to tak :D Jsem zvědavá na tvůj koutek :)

      Vymazat
    2. Já se rozhodla nakonec nezúčastnil a tak trochu se "nezaprodavat"

      Vymazat
    3. Nevím, přijde mi to jako menší zaprodávání než třeba neupřímné recenze (myslím teď ty za recenzáky).

      Vymazat
  2. Hm...tak za me varianta jedna a dve. Vypadaji moc krasne a lakave. Jo a to moderni lehaci kreslo...sice se mi styl nelibi, ale pohodlicko v nem urcite bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář :)
      Je fakt, že ta lehací křesla se hodí spíš do moderního interiéru.

      Vymazat
  3. Číslo 3 a 5 se mi líbí úplně nejvíc na čtení, ale kdybych si musela vybrat, tak ta trojka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné čtecí koutky :) U mě by vítězila varianta 3 a 5, ty pohodlné houpací křesla se mi líbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Mně taky, zcela vážně o něm začínám uvažovat :D

      Vymazat
  5. Líbí se mí varianta 3 čtecího kousku.. Závěsné křeslo nebo síť bych ve svém koutku preferovala - mít na to prostor :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak za mě rozhodně varianta číslo tři (kvůli tomu křeslu a jak říkáš - musím ho mít :D) je boží! :

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vypadá, že na číslu tři se nás tu shodne víc :D Rozhodně souhlasím, je boží :)

      Vymazat
  7. Zavesny kreslo, zavesny kreslo, to ch i. 😁

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě 2, 3, 4 nááádhera :) A to závěsný křeslo je prostě perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím :) Už si pro něj pomalu dělám místo :D

      Vymazat
  9. Krásne kúsky, osobne ma najviac oslovila prvá varianta, je to taký môj štýl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky sem mi líbí, ovšem můj favorit je trojka :D Teda hlavně to křeslo :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.