Měla to být dovolená jako každá jiná...

Měla to být dovolená jako každá jiná. Měla… a původně tak i začala. Pro Courtlandovy to měly být poslední společné prázdniny předtím, než dcera Caitlin odejde na vysokou školu. Rodiče si užívali vzácné chvilky samoty, děti se již za brzkého rána vydaly ven. Caitlin si šla v rámci tréninku zaběhat a její mladší bratr Sean ji doprovázel na kole. Byla tak rychlá. Stejně jako vždycky. Měl co dělat, aby jí stačil. Vždycky zastavila, počkala na něj a pak zase vyrazila. A pak se stalo něco, co ani jeden z nich nečekal: Seana vysoko v horách srazilo auto. Caitlin se chtěla rozběhnout zpátky do údolí, ale ten muž jí nabídl, že ji tam odveze, aby mohla bratrovi rychleji přivolat pomoc. A ona nastoupila. A to byl okamžik, kdy se dovolená, která původně začínala jako kterákoliv jiná, pro jednu rodinu změnila v noční můru.

Sestup napsal americký spisovatel Tim Johnston a u nás ho ke konci roku 2017 vydal Mystery Press. Má 426 stran. To se může zdát jako hodně, ale věřte mi, že zdání klame. Měla jsem problém se od knihy odlepit. Hltala jsem stránku za stránkou a byla myšlenkami u příběhu, když jsem zrovna nemohla číst. Takovéhle pohlcení je přesně to, co na čtení miluju a s ním i každou knihu, která mi ho přinese. Sestup je thriller. A jako takový nemá chybu. I když, jo, vlastně bych o jedné věděla: příliš rychle se dostanete na konec. Ale ta atmosféra… perfektní. A zároveň děsivá. Protože tohle se nejen že může stát. Tohle se děje. Ve světě i u nás. Stačí být ve špatnou chvíli na špatném místě… stačí jen jedno špatné rozhodnutí, abyste svůj život začali dělit na PŘEDTÍM a POTOM. Thriller pro ty z nás, co až zas tak nemusíme potoky krve, ale zato nás baví sledovat myšlenkové pochody jednotlivých postav. Prostě… tohle si chcete přečíst. Potřebujete. Nutně. Jen o tom možná ještě nevíte. Příběh je vyprávěn v er formě, z pohledu jednotlivých aktérů. Tedy především Courtlandových a občas některé z dalších postav. Sledujeme, co s nimi udělá Caitlinino zmizení, co provede s jejich vzájemnými vztahy a pohledem na svět. Každý se s tragickou událostí vyrovnává po svém. Co se stalo s jejich dcerou, sestrou, s dívkou, co milovala běhání? Žije? Nebo už ne? Dozvědí se někdy pravdu, nebo prožijí zbytek života v nevědomosti? Protože ta je zdaleka nejhorší.      

Moc děkuji Mystery Pressu za poskytnutí recenzního výtisku! Knihu pořídíte třeba tady.

Mé hodnocení: 5📚




6 komentářů:

  1. Juu, tohle musím mít! Dlouho jsem nečetla takhle natěšenou recenzi a přesně jak píšeš - to pohlcení, to je to, co čtenář v knize chce, a čeho se mně v poslední době ne vždy dostává. Po Sestupu jsem pokukovala, ale úplně velkou pozornost jsem mu nevěnovala. Tak jsem ráda, že to můžu díky Tobě napravit, knihu určitě zkusím. Děkuju za vynikající tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za milý komentář :) Myslím, že by se ti mohl líbit. ♡

      Vymazat
  2. O knize slyším poprvé, ale nevypadá vůbec špatně :) Mohla by se mi líbit :) Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. O knize jsem ještě neslyšela :-) Krásná recenze, úplně z ní sálá tvoje nadšení. :-D Tak moc, že jsi mě "donutila" napsat si knihu na wish list. Vypadá to dost zajímavě a zároveň jinak než to, co běžně čtu. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.