Kniholov za listopad

Ahoj, a vítejte u Kniholovu za listopad. Jedenáctý měsíc v roce mi přinesl hned několik zajímavých knih. Pojďme se na ně podívat. 🙂 



Jako první tu je česká detektivka Smrt má vůni inkoustu, která nás vezme na začátek 20. století. Moc za ni děkuji Mystery Pressu.


Jako druhá mou knihovnu rozšířila další mysterypressí novinka Zvláštní, ale pravdivé od Johna Searlese. Od autora u nás už jedna kniha vyšla, a to Nebudete se bát ničeho zlého (recenze tady). Jsem zvědavá, co budu na knížku říkat. 🙂 


Původně jsem Tisíc kousků tebe přehlížela. Ale pak se začaly objevovat všechny ty nadšené ohlasy a dál už to prostě nešlo... 😇


Pak tu máme Kaziměsty od Martina Bečana. Lákavá anotace, dobré ohlasy, zajímavá obálka, český autor... Kombinace těchto všech faktorů způsobila, že jsem se po knížce začala koukat, a... jak to dopadlo, vidíte na fotce.


Sníh nebo popel myslím nemá cenu představovat - věřím, že jste ho na rozdíl ode mě už všichni četli. Teď někdy na jaře má vycházet druhý díl, takže do té doby bych si knížku určitě chtěla přečíst.


A jsme na konci! Poslední je tedy Gemina. 🙂  





6 komentářů:

  1. Moc pěkné nové kousky :) Tisíc kousků tebe mi má brzy přijít a na Geminu se také chystám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tisíc kousků tebe a Sníh nebo popel vypadá skvěle. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné novinky. Geminu jsem dostala k Vánocům a moc se na ni těším, jen řekám, až nebudu mít recenzní výtisky a budu si ji moct pořádně vychutnat :) A stejně jako u Nejskrytějších přání, i Zvláštní, ale pravdivé jsem si koupila o Vánocích na palmknihách a těším se, až se do knihy pustím.
    Měj se krásně a užívej novinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky se měj krásně a užívej svoje knížky. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.