Vykladačka smrti


Recenze na Vykladačku je mým úplně prvním pokusem o tento útvar. Jistě, nabízí se otázka, proč sem tedy dávám něco tak nedokonalého... Takhle. Asi se mnou budete souhlasit, že tetralogie bez prvního dílu by působila trochu divně. Slibuji, že příště už bude lepší. :-)  


Ke knize Vykladačka smrti od Ariany Franklin, taktéž píšící pod pseudonymem Diana Norman, jsem se dostala díky navázané spolupráci naší školy (SŠ KNIH) s nakladatelstvím Jota. Už delší dobu jsem si pohrávala s myšlenkou si Vykladačku přečíst, takže když se  naskytla tato možnost, neváhala jsem moc dlouho. Příběh se odehrává roku  1171 v Anglii. Během uplynulých dvanácti měsíců byly v Cambridge brutálně zavražděny čtyři děti. Obyvatelstvo je přesvědčeno, že činy spáchali Židé a bouří se. Král Jindřich osloví univerzitu v Salernu, aby mu poslala vykladače smrti, toho nejlepšího z nejlepších. A tak se na cestu vydává lékařka Adélie.


Rozhodně jde o čtivou a zajímavou knihu, avšak po přečtení jsem prakticky necítila touhu letět do knihovny pro další díl. Určitě si přečtu i pokračování, ale dám tomu nějaký čas.

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.