Autogramiáda Samanthy Shannon v Praze aneb splnil se mi sen...

Ahoj! 

Vítám vás u nového článku, ikdyž dneska bude asi hodně krátký. V pátek (23.9.) jsem si udělala menší výlet do Prahy, protože přijela Samantha Shannon, jedna z mých nejoblíbenějších autorek! :) (odkaz vede na její fb) A já si to samozřejmě nemohla nechat uniknout. 

Původně jsem chtěla jet i na tu besedu, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Přece jen bydlím trochu dál... a jsem schopná se ztratit i v Brně =D (aneb Jak jsem hledala autobusové nádraží při cestě na Van Canto - nakonec jsem ho sice našla, ale ujel mi mezitím autobus a tak jsem čekala hodinu a půl na další). Tak snad potom nebudu litovat, že jsem nejela. 

Cesta vlakem probíhala v klidu. Chvilku jsem se pak ještě motala po nádraží, protože jsem nemohla najít správný východ. Ale nakonec se mi to podařilo :) Na místo jsem dorazila asi hodinu před začátkem akce, tak jsem si v Neoluxor Café dala aspoň horkou čokoládu a šla se posadit. Povedlo se mi chytit místo v první řadě, tak mám radost :) Teď ještě mít takové štěstí i za měsíc na Tarje...


Autogramiáda začala v 17:00, avšak předtím, než začalo samotné podepisování, Samantha povídala o tom, jak ji při studiu na Oxfordu napadlo napsat Kostičas (nebo přesněji o tom, že chtěla napsat příběh o tom, jak Oxford ovládly mimozemské bytosti (nebo tak nějak)), o svých dojmech z Prahy (ráda by sem v budoucnu umístila děj některé ze svých knížek) (neodpustím si drobné rýpnutí: Dan Brown už něco podobného slibuje několik let, tak jsem zvědavá, čí knihy se dočkáme dřív), o tom, co říká na přirovnávání své osoby k J. K. Rowling a nebo třeba o tom, že nám fakt neprozradí, jak série skončí. Pak nastal čas pro dotazy z publika. A někdo se tu styděl a na nic se nezeptal. Celkově tahle část trvala asi půl hodinky a autogramiáda celkově pak myslím dvě. Přiznávám, že celou dobu jsem tam nebyla. Na řadu jsem se dostala jako jedna z prvních, a proto když jsem měla podepsáno, popřála jsem Samanthě hodně inspirace a zamířila jsem domů. Stihla jsem vlak v 17:52, ale jen díky tomu, že měl pětadvacet minut zpoždění =D (na nádraží jsem dorazila těsně před šestou) Takže odjížděl v 18:18.

Asi nemá smysl se omlouvat za kvalitu fotek...

Kdybych měla včerejší zážitek nějak shrnout, tak jedině v superlativech. Samantha byla velice milá, sympatická a taky vtipná. :) Škoda, že to nikdo nenatočil... mě to napadlo až teď, př psaní. Doufám, že si Česko oblíbí natolik, že se sem zase brzy vrátí. Proto až budu Kostičas číst počtvrté (jo, čtete dobře =D), budu ho číst zase trochu novým pohledem. Už teď se na to těším! :) Moc bych chtěla poděkovat nakladatelství Host, že Samanthu pozvali. Ikdyž bych chtěla věřit, že to mám tak trochu na svědomí... O:-) Hned vysvětlím. V květnu jsem se Samanthy pod jedním jejím fb příspěvkem zeptala, jestli někdy v budoucnosti přijede na autogramiádu do České republiky. Odpověděla mi, že ji nejdřív někdo musí pozvat. Tak jsem okamžitě psala do Hostu... V odpovědi mi přišlo, že to bohužel slíbit nemůžou, ale kdyby se jim to při nějaké příležitosti povedlo, že budou tu informaci všude šířit. No a měsíc nato... se objevila ta úžasná zpráva <3 A mně se tak splnil sen vidět Samanthu naživo.


Co vy, byli jste na autogramiádě? Jestli ne, příště určitě vyrazte! ;) A do té doby si přečtěte Kostičas. Recenzi na něj nemám, nicméně kdyby byla, byla by hodně nadšená! :) Teď už jen nekonečné čekání na třetí díl...


PS: Málem bych zapomněla... na autogramiádě byla přítomná taky překladatelka knih do češtiny, Lenka Kapsová :) 
 

2 komentáře:

  1. Na autogramiádě jsem byla taky. A bylo to super! Samantha je strašně sympatická a milá. Rozhovor s ní by úžasný.
    Jestli můžeš za to, že přijela, tak ti mooooooc děkuji!
    A jinak jsem na řadu přišla hned po tobě :P :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl <3 (normálně nemám ve zvyku dávat za každou druhou větu srdíčka, ale tady si prostě nemůžu pomoct)
      Mám obrovskou radost, že se to povedlo. Někdy se stačí jenom zeptat...
      Fakt? :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.