Čtecí koutek snů 2


Ahoj! 

Po dlouhé době vás vítám u nového článku. Vzpomínáte na Čtecí koutek snů, který se objevil letos v březnu? Mezi blogery teď koluje další podobná nabídka, tentokrát však od webu Biano.cz a nám všem velice dobře známého Martinusu. A protože se dostala i ke mně, neváhala jsem ani minutu. Stejně jako minule jsem se do toho zabrala a jeden koutek mi byl málo. Aniž by to bylo v plánu, je jich opět šest... V zadání je úkol doporučit knihu sezóny. Já si však říkám, že by byla škoda se nepodělit i o další doporučení. 🙂 Takže jsem se rozhodla to spojit s knižními tipy. Aby to dávalo nějaký smysl, knížka bude vždy nějakým způsobem odpovídat konkrétnímu koutku. Hlavně obálkou. Napadlo mě to až teď dodatečně, takže v jednom případě budu mít co dělat. 😀 Tak ve dvou. Odkaz u knihy vás vždy nasměruje k bližším informacím na Martinusu.


Varianta 1. 
Na mě osobně působí ukázkově dívčím dojmem, proto i první tip bude ryze holčičí čtení. A to nic jiného, než...


...
Selekce

Varianta 2. 
Tohle je ona varianta, při které budu mít co dělat, abych něco vymyslela. Ale už asi vím... Mám takový dojem, že tomuhle stylu se říká skandinávský. Jednu severskou knížku jsem nedávno četla... recenze by na ni měla být každým dnem. Sice nezískala pět hvězdiček, ale doporučení si i tak zaslouží.

...
Plíseň

Varianta 3. 
I tentokrát nemohlo chybět něco závěsného (a houpacího). Kdybych měla říct, který koutek bych třeba jednou chtěla zrealizovat, tohle by byl horký favorit (ještě společně s pětkou a šestkou). A knížka, která mi k němu nejvíc sedí?

...
Procitnutí slečny Primové


Varianta 4. U varianty čtyři mám tipy hned dva. Dvě knihy dvou skvělých autorek. Můžete hádat, i když si myslím, že je to celkem jasné. 😇

...
Kostičas
Dvůr mlhy a hněvu

Varianta 5.
Varianta pět na mě působí tak nějak jarně, takže původně jsem k ní chtěla přidat Dvůr trnů a růží. Ale vzhledem k tomu, že výše už je druhý díl, vyberu něco jiného. Přijde mi trochu zbytečné tu mít dvě knížky z jedné série. Takže jsem vybrala... 

...
Poslední drakobijce

Varianta 6. 
A jsme na konci. Poslední variantu jsem původně ani dělat nechtěla. Ne že by se mi nelíbila, ale říkala jsem si, že pět předchozích koutků stačí. Jenže pak jsem objevila ty obrazy. A rozhodla se, že k nim prostě něco musím vymyslet. Zde je výsledek... Přijde mi, že nejvíc by se k němu hodila nějaká klasika (něco ve stylu Jane Austenové, rozhodně ne Orwell 😃), ale zároveň přiznávám, že to není úplně moje parketa. Nakonec jsem vybrala jednu ne moc známou, ale o to víc skvělou knížku. Protože na Martinusu už je rozebraná, přes odkaz se dostanete na Můj-antikvariát.cz, kde jde bez problémů sehnat.

...
Soukromý život Heleny Trojské


Na závěr připojuji odkaz na můj wishlist na Martinusu. 

Jinak bych málem zapomněla: prozatím nejlepší knihou za tento rok se stává... Dvůr mlhy a hněvu! (recenze)

Co vy, máte taky své vysněné čtecí koutky? Popište mi je! 🙂 (nebo hoďte odkaz na článek)

12 komentářů:

  1. Musím říct, že nejvíce se mi líbí varianta číslo 5:))
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nejvíc líbí ta poslední varianta, je to takové čisté a příjemné. Něco podobného bych si pro sebe klidně dokázala představit. Já ale ironicky nejraději čtu v posteli, takže bych si vybrala spíš něco víc postelového, namísto křesílek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V posteli jsem dřív hodně četla, ale poslední dobou dávám přednost sezení :)

      Vymazat
  3. Krásné čtecí koutky, tam by se to četlo :) Nejvíce se mi líbí varianta 3 a 5 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nakombinovala bych si trojku a šestku. Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc pekne, myslim, ze se mi nejvic libi varianta 6 :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.