Přečteno za září


Krásné pondělí,  (jestli něco takového existuje) 


vítám vás u zářijového Přečtena. Teď by to ještě chtělo to za srpen... ale jakože jsem nic neřekla. Na začátku měsíce jsem dočetla Střídavou péči pro kukačku od Pavla Brycze, kterou jsem měla rozečtenou z Dne nepřečtených knih. Bavila mě, četla se dobře, ale hlubší dojem nezanechala. Taky jsem moc nepobrala ten konec. Tedy, přesněji řečeno... poslední odstavec konce. Přišlo mi, že knížka je psaná s jistým nádechem ironie a možná i trochu absurdna (ačkoliv si nejsem jistá, jestli to vystihuje to, co chci říct... asi moc ne). Co do přitaženosti za vlasy některých situací bych ji přirovnala třeba ke Stoletému staříkovi od Jonase Jonassona, ať máte zhruba představu. Nicméně co jsem chtěla říct: prostě mi to "cosi jako hluboké zamyšlení nad dnešní společností" v závěru nesedlo k celkovému vyznění zbytku příběhu.  3*


Pokračovala jsem duologií od Avery Williams. Alchymie věčnosti  a Nejistý zítřek. Obě dostaly 3*. Vzhledem k tomu, že nějaké dojmy si už moc nevybavuju, je to myslím hodnocení na místě. Celkově se dá říct, že příběh Serafiny neurazí, ale ani nenadchne. Nebo jsem na něj už prostě jenom stará. Osobně myslím, že nějaké slečně +/- ve věku Sery (16, ne 600 😂) by se to líbit mohlo.  


A pak jsem se konečně dočkala Plamene v temnotě... 🖤 Netrpělivě očekávaný druhý díl Jiskry v popelu od Sabyy Tahir. Štafetu netrpělivě očekávaného dílu tak nyní přebírá ten třetí… Ponese název A Reaper at the Gates a předpokládané vydání je podle Goodreads plánováno na duben 2018. Plamen v temnotě začíná v okamžiku, ve kterém Jiskra v popelu skončila. Ve stylu psaní se nic nemění, i tentokrát sledujeme příběh díky střídání vyprávění Laii a Eliase. Oproti prvnímu dílu k nim však navíc přibývá pohled Heleny. Původně jsem měla strach, že Plamen nebude tak dobrý, protože na rovinu: Jiskra byla fantastická. Mé obavy se však ukázaly býti zbytečnými. 🙂 5*


Ke konci měsíce jsem se dostala k Hořícímu měsíci od Jo Watson. Těšila jsem se na něj... a nezklamal. Takže pokud hledáte něco fakt nenáročného, vřele doporučuju. Recenze tady. 5*


Za září se mi tedy povedlo přečíst pět knih. To je myslím takový normál... 



Co jste tenhle měsíc přečetli vy? 🙂 

6 komentářů:

  1. Pěkný výběr knih. :) mě se,jak už je mím dobrým zvykem povedlo přečíst knih 6. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že pět je hezké číslo. Plamen se mi taky moc líbil a jsem zvědavá na třetí díl. Na Hořící měsíc jsi mě celkem nalákala, tak uvidím, jestli ho nakonec taky nepřečtu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Radši ani nechci vědět, kolik jsem jich přečetla já, rozhodně míň, než jsem chtěla :D Každopádně to vypadá, žes měla dobré září, žádný velký propadák :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě přijde, že jsem skoro nečetla :D Pět je takový můj průměr, takže to ve výsledku opravdu není tak špatný. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.