Přečteno za prosinec

Ahoj, mám tu pro vás Přečteno za prosinec. V posledním měsíci roku mi dělaly společnost samé skvělé příběhy. 🙂 



Jako první mi v prosinci dělalo společnost Zrádné srdce od Mary E. Pearson. Pokud jste četli Falešný polibek, tak určitě víte, jak se události předchozího dílu vyvinuly. Ani v nejmenším mi nedělalo problém se začíst (Falešný polibek jsem četla v létě), ale některé drobné detaily mi i tak vypadly a musela jsem lovit v paměti. Nicméně to čtení nijak nebrzdilo. Třetí díl se bude jmenovat Temná krása a podle DK by měl vyjít v dubnu. Hodnotím 5* a těším se na závěr. 🙂 


Pak jsem se pustila do Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii od Zibury. Ačkoliv mě jinak cestopisy spíše neoslovují, v případě Ladislava Zibury jsem udělala výjimku a toto rozhodnutí bylo veskrze dobré. Autora již nějaký čas sleduji na facebooku, a tak jsem měla určitou představu, jestli mi jeho styl psaní sedne. Velké doporučení a 5*. Víc si nechám do recenze. 🙂 


Poslední dny roku jsem trávila se Sestupem od Tima Johnstona. Nejlepší knihy za rok 2017 se teprve chystám psát, nicméně už teď vím, že Sestup v nich stoprocentně bude. Recenze tady a zasloužených 5*.

 

Jaké knihy dělaly v závěru roku společnost vám? 🙂 

8 komentářů:

  1. Já jsem hrozně zvědavá na Falešný polibek, ale s mým tempem se k němu dostanu až potom, co vyjde celá série. Což svým způsobem ale taky není na škodu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není :) A přeju, ať se Falešný polibek líbí :)

      Vymazat
  2. Moc hezká hromádka. Jak víš, na Sestup jsi mě nalákala, a na Ziburu se teď také chystám, tak jsem zvědavá a doufám, že mi sedne stejně jako Tobě :) Měj se pěkně Leni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, co budeš na obě říkat :) Taky se měj hezky :)

      Vymazat
  3. Už sa veľmi teším na pokračovanie Falošného bozku, u nás vychádza budúci mesiac a verím, že bude stáť za to :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky, Ziburu si taky chci přečíst. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.