Kniholov za duben


Ahoj 🙂
Duben skončil, a tak je čas představit nové obyvatele mé knihovny.



Nahá opice je recenzní výtisk od nakladatelství Jota, a pro jednou se nejedná o beletrii. Momentálně ji čtu, a už bych opravdu moc chtěla dočíst. Důvod? Nebaví. Víc pak určitě řeknu v recenzi.


Dál se moje knihovnička rozrostla o Wires and Nerve od skvělé Marissy Meyer. Abych pravdu řekla, ohledně jejich pořízení mám trochu smíšené pocity. Humbook na svém instagramu na konci března oznámil, že W&N s téměř definitivní jistotou česky nebude, protože by vydání prostě a jednoduše bylo příliš nákladné. Tak jsem se rozhodla do toho jít v angličtině. Má být relativně jednoduchá a co nepochopím z textu, to mi snad dojde z obrázků. A pak měsíc nato oznámili, že to vydají. Jako... já jsem samozřejmě ráda. Akorát kdybych si to zrovna nekoupila, byla by ta radost o dost větší.


Když už jsem byla na Book Depository, tak jsem do košíku přihodila Impulse a Release, druhý a třetí díl trilogie Captivate.  


Taky jsem se dočkala poslední objednávky z Buxu, kterou jsem dělala někdy v únoru. A teď, když Prohnilé město konečně vyšlo, mohla se vydat na cestu ke mně. Přiletělo v ní i Šest vran, na které se moc těším.


V balíčku bylo i pár dalších netrpělivě očekávaných kousků, například Temná krása, v níž se uzavře příběh Falešného polibku. A prý je toho hodně, na co se máme těšit.   


Další Marissa... tentokrát Renegáti. Myslím, že je zbytečné cokoliv říkat. Prostě Marissa. 


Dveře do prázdnoty už patří do jiného balíku. To tak jednoho krásného dne zjistíte, že albatros na svém eshopu zřídil sekci Levné knihy. Ačkoliv zrovna Dveře jsou za běžnou cenu. Jen jsem se o tu informaci prostě musela podělit.


Krutá krása. Mám ji přečtenou a bohužel musím říct, že tohle fakt ne. Líbila se ještě míň než Na lovu. 


Eleanor se má vážně skvěle mě lákala prakticky od vydání, takže jsem na ni opravdu zvědavá.


Kolem Jedovatých slov už obcházím opravdu hodně dlouho, a zrovna ty jsou z oné zmíněné sekce. Tak jsem je tam prostě nemohla nechat.


Pěšky mezi buddhisty a komunisty je poslední knihou která tu je. Tímto mám doma všechny, a autor by mohl napsat nějakou další. Těším se na ni.

  
Jaké knihy v dubnu přibyly vám? 🙂

12 komentářů:

  1. Sest vran bylo vyborne cteni, ted ctu druhy dil, tak jsem zvedava, jak me to oslovi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné kousky :) Mě čeká Šest vran, ale teda nevím kdy :) Užij si čtení Leni :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky, tohohle Ziburu mám už dlouho doma a ještě jsem ho bohužel nečetla. A Renegáti? Na ně se chystám, sice je ještě nemám, ale mám nasbírané body v DObrovském na 100 korun slevu... že bych ji využila právě na ně? Dost o tom přemýšlím. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od něj četla jen Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii, další ještě ne :)
      To je skvělý plán :D

      Vymazat
  4. Skvělé kousky, Renegáty mám e-knihu v angličtině, tak jsem zvědavá a Temná krása mi v knihovně také nesměla chybět :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aa, opět závidím. Já se strašně těším, až se ke mně dostane Prohnilé město a kroniky pozůstalých. A co se týče toho překladu - nezoufej, já osobně mám knížky v originále strašně ráda a věřím, že v případě komiksu by jí mělo jít i dobře rozumět :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné kousky :) Půlku z nich bych chtěla :D Třeba porkačování trilogie Captivate, ta mě bavila. A z vydání Wires a Nerve mám radost, ale chápu tvoje rozčarování, když jsi si ho zrovna pořídila :) To je jako naschvál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji objevila díky tobě, teď se k ní ještě dostat :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, vždy mi udělají radost :)

Používá technologii služby Blogger.